Palkkaus ja palkitseminen ovat yrityksesi isoimpia investointeja

Saatko niillä aikaan haluttuja tuloksia?

Kun yrityksessäsi on johdonmukainen palkkapolitiikka ja palkitseminen tukee tavoitteiden saavuttamista, ohjaat työskentelyä oikeaan suuntaan. Hyvin suunnitelulla palkitsemisella parannat työmotivaatiota ja yrityksen tuottavuutta.

Palkkauksen ja palkitsemisen kehittäminen

Autamme sinua kehittämään organisaatiosi palkkaus- ja palkitsemisjärjestelmiä.

Suomen monipuolisimmat palkitsemisratkaisut

Tarjoamme ratkaisuja eri henkilöstöryhmien motivointiin ja palkitsemiseen.

Lataa opas onnistuneeseen palkitsemiseen

Mitä palkitsemisessa onnistuminen edellyttää ja miten palkitsemista suunnitellaan kokonaisuutena? Miten varmistat, että palkitseminen ohjaa työtä oikeaan suuntaan?

Menestyvässä yrityksessä tiedetään, mitä työntekijöille maksetaan ja miksi

Palkitsemisella saadaan aikaan haluttuja vaikutuksia, kun peruspalkkauksen periaatteet ja palkitsemisen tavat on suunniteltu ja niistä viestitään työntekijöille aktiivisesti.

Ensisijaista on ymmärtää, kannustaako nykyinen palkitseminen työntekijöitä ja johtoa tekemään oikeita asioita. Kilpailukykyinen palkitseminen huomioi organisaation kokonaispalkkatason suhteessa kilpailijoihin ja sen, mitä eri tehtävissä maksetaan.

Asiantuntijamme auttavat sinua palkitsemisen suunnittelussa ja kehittämisessä: strategian luomisesta palkkaus- ja palkitsemisjärjestelmien kehittämiseen, jalkautukseen ja viestintään. Tarjoamme myös koulutuksia ja valmennuksia henkilöstöhallinnon, johdon, esimiesten ja koko henkilöstön tarpeisiin.

Tutustu tarkemmin

Enemmän hyötyjä palkitsemisesta

Kun palkitseminen on toiminnan johtamisen väline, se tukee yrityksen strategiaa ja antaa vastinetta siihen käytetyille euroille. Siksi yrityksessä on oltava hyvä kokonaiskuva käytössä olevista ratkaisuista ja järjestelmistä. Kun kokonaisuus on selvä, johto pystyy tekemään tärkeitä valintoja palkitsemisstrategiassa. Palkitsemisstrategiassa määritellään, mitä palkitsemisen eri osilla tavoitellaan, mistä halutaan palkita sekä miten palkitsemista pitäisi kehittää.

Hyvä palkitsemiskokemus edellyttää, että palkitseminen koetaan oikeudenmukaiseksi. Työntekijän on tärkeä ymmärtää, mistä oma palkka ja muut palkitsemisen tavat muodostuvat ja miksi. Organisaation riittävä ja oikea-aikainen viestintä palkka- ja palkitsemisasioista on siksi ensisijaisen tärkeää.

Tehokkaan palkitsemisen hyödyt yritykselle

  • Samalla rahalla enemmän vaikuttavuutta
  • Säästöä kustannuksiin ja parempaa tuottavuutta
  • Joustoa yrityksen ja työntekijän tilanteen mukaan
  • Parempi työnantajakuva

Toimivan palkitsemisen hyödyt työntekijälle

  • Työmotivaation paraneminen
  • Työnkuvan ja tavoitteiden selkeytyminen
  • Työssä kehittymisen ja hyvien suoritusten näkyminen arjessa
  • Aidosti mielekkäitä palkkioita

Lähetä viesti

Asiakkaanamme asioit helposti ja turvallisesti lähettämällä meille viestin verkkopalvelussamme

Soita

Yritysasiakkaidemme asiakaspalvelu palvelee numerossa

0200 31190
(pvm/mpm) ma-pe 8-17

Jätä soittopyyntö

Lähetä yhteystietosi, niin soitamme sinulle.

Voit jättää yhteydenottopyynnön tällä lomakkeella. Täydennä tietosi niin olemme sinuun yhteydessä. Jos toivot yhteydenottoa ensisijaisesti puhelimitse tai sähköpostilla, kerrothan toiveesi Lisätietoa-kentässä. Jos olet jo asiakkaanamme, lähetät meille helposti ja turvallisesti viestin verkkopalvelussamme.

Kirjaudu verkkopalveluun »

*
* Pakollinen kenttä

Tilaa uutiskirje

Ajankohtaiset artikkelit henkilöstön palkitsemisesta suoraan sähköpostiisi.