Yrityksen asiointisopimus
Yrityksen asiointisopimus
Ota verkkopalvelu käyttöösi tekemällä asiointisopimus. Yritysasiakkaana tarvitset asiointisopimuksen verkkopalvelun käyttöön. Asiointisopimuksen tekeminen on helppoa ja se mahdollistaa sopimusasioiden hoitamisen kätevästi verkossa.
Määritä asiointisopimuksella yrityksen pääkäyttäjä.
Pääkäyttäjä saa sähköpostitse vahvistuksen käyttövaltuuden rekisteröinnistä, ja voi tämän jälkeen ottaa verkkopalvelun käyttöön.
Pääkäyttäjä voi myös nimetä verkkopalvelulle muita käyttäjiä ja heille eritasoisia oikeuksia.
Voit tehdä yritysasiakkaan asiointisopimuksen sähköisesti tai lomakkeella.
- Tee verkkopalvelun asiointisopimus sähköisesti
- Tai tulosta lomake ja lähetä se allekirjoitettuna postitse
Jos tarvitset apua asiointisopimuksen tekemiseen, voit olla yhteydessä yritysasiakkaiden asiakaspalveluun.
Ota yhteyttä yritysasiakkaiden asiakaspalveluun
Soita meille
0200 31190 (pvm/mpm) ma–pe klo 9–17.
Lähetä viesti verkkopalvelussa
Asiakkaanamme olet kätevimmin yhteydessä meihin lähettämällä meille viestin verkkopalvelussa. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian, yleensä noin parin arkipäivän kuluessa.
Käyttöoikeuden peruutus
Jos haluat poistaa yrityksen pääkäyttäjän, täytä ja palauta alla oleva lomake.