Paperittoman palvelun avulla saat asiakirjasi sähköisenä verkkopalveluun

Ilmoitamme sähköpostilla, kun sinulle on uutta luettavaa.

Paperittoman palvelun hyödyt

  • Asiakirjat säilyvät hyvässä järjestyksessä verkkopalvelussa omassa Arkistossasi
  • Pääset asiakirjoihin käsiksi missä ja milloin tahansa
  • Pysyt ajan tasalla tärkeistä asiakirjoista sähköposti-ilmoituksen ansiosta
  • Palvelu on ilmainen

Miten paperiton palvelu toimii käytännössä?

Saat sähköpostin verkkopalveluun tallennetusta asiakirjasta

Paperittoman palvelun myötä asiakirjasi tallentuvat verkkopalveluun, ja asiakirjojen postitus kirjeenä lakkaa*.

Saat ilmoituksen saapuneesta dokumentista sähköpostilla. Sähköpostin otsikosta ilmenee viestin aihe. Huolehdithan, että ilmoittamasi sähköpostiosoite on ajan tasalla ja oikein, ja että postilaatikossasi on tilaa uusille viesteille, sillä emme erikseen ilmoita viesteistä, jotka eivät ole menneet perille.

Emme lähetä sinulle markkinointiviestintää, mikäli et ole antanut siihen lupaa. Voit kuitenkin saada asiakkuuteesi liittyvää palveluviestintää sähköpostitse, kuten esimerkiksi tietoa ajankohtaisista eduista ja palveluista.

Tällä hetkellä voit saada sähköisenä seuraavat dokumentit:

  •     sopimukset
  •     vuositiedotteet ja muut tärkeät tiedotteet
  •     korvausasiakirjat

Laskut lähetetään sinulle edelleen paperilla. Valitsemalla e-laskun omassa verkkopankissasi saat myös laskumme sähköisenä verkkopankkiisi.

 

*Muut kuin yllä listatut dokumentit tulevat sinulle vielä jonkin aikaa paperisena. Paperitonta palvelua kehitetään jatkuvasti ja tulevaisuudessa se tulee kattamaan kaiken paperimateriaalimme.

Hyvä tietää

Voit tallentaa verkossa olevat asiakirjasi pdf-muodossa haluamaasi paikkaan avaamalla dokumentin ja valitsemalla Tallenna. Tarvittaessa voit myös tulostaa asiakirjat itsellesi.

Ilmoitukset uusista saapuneista asiakirjoista kulkevat avoimessa verkossa. Nämä sähköpostiviestit eivät sisällä vakuutus- tai korvaustietoja, mutta ne kertovat, että sinulla on asiakassuhde Mandatum Lifeen.

Asiakirjojasi säilytetään verkkopalvelussa seuraavasti:

  • Laskut ja korvauspäätökset vähintään 2 vuotta
  • Muut asiakirjat yleensä vähintään 6 vuotta

Paperiton palvelu on tällä hetkellä käytössä vain yksityisasiakkaille. Palvelu on tulossa yritysasiakkaiden käyttöön myöhemmin.

Näin otat paperittoman palvelun käyttöösi

Ota paperiton palvelu veloituksetta käyttöösi verkkopalvelussamme. Näet saapuneet asiakirjasi kootusti yhdessä paikassa eli omassa Arkistossasi. Näin vakuutuspostisi säilyy tallessa ja hyvässä järjestyksessä. Verkkopalveluun kirjaudut omilla pankkitunnuksillasi – rekisteröitymistä tai erillisiä tunnuksia ei tarvita.

Verkkopalvelussa voit halutessasi myös poistaa paperittoman palvelun käytöstäsi.

Sijoitussidonnainen Nova lisäeläkevakuutus on sähköinen tuote ja siten automaattisesti paperittoman palvelun piirissä.

1. Kirjaudu oman pankkisi henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla Mandatum Lifen verkkopalveluun.

2. Ollessasi kirjautuneena, valitse oma nimesi oikeasta yläreunasta.

3. Mene Omat tiedot -välilehdelle.

4. Mene Paperiton palvelu -välilehdelle ja rastita kohta ”Haluan ottaa käyttöön paperittoman palvelun”.

5. Tarkista, että Omissa tiedoissasi oleva sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla, sillä lähetämme tiedon saapuneesta asiakirjasta kyseiseen osoitteeseen.

6. Tallenna tiedot.

Lähetä viesti

Asiakkaanamme asioit helposti ja turvallisesti lähettämällä meille viestin verkkopalvelussamme

Soita

Asiakaspalvelumme palvelee numerossa

0200 31100
(pvm/mpm) ma-to 8-18, pe 8-17

Jätä soittopyyntö

Lähetä yhteystietosi, niin soitamme sinulle.

Voit jättää yhteydenottopyynnön tällä lomakkeella. Täydennä tietosi niin olemme sinuun yhteydessä. Jos toivot yhteydenottoa ensisijaisesti puhelimitse tai sähköpostilla, kerrothan toiveesi Lisätietoa-kentässä. Jos olet jo asiakkaanamme, lähetät meille helposti ja turvallisesti viestin verkkopalvelussamme.

Kirjaudu verkkopalveluun »

*
* Pakollinen kenttä

Tilaa Sijoittajakirje

Missä mennään? Pidä itsesi ajan tasalla markkinoiden menosta.