Lotta Borgström Mandatumin sijoittajasuhdejohtajaksi

9.8.2023

Lotta Borgström (KTM, CEFA) on nimitetty Mandatumin sijoittajasuhdejohtajaksi 6.11.2023 alkaen. Borgström siirtyy Mandatumiin Aktiasta, jossa hän on viime vuosina toiminut sijoittajasuhteista ja viestinnästä vastaavana johtajana. Ennen Aktiaa Borgström työskenteli muun muassa viestintäkonsulttina viestintä- ja markkinointitoimisto Hill+Knowlton Strategiesilla sekä osakemeklarina Handelsbanken Capital Marketsissa. Borgström raportoi Mandatum-konsernin talousjohtajalle.

”Toivotamme Lotan lämpimästi tervetulleeksi rakentamaan ja johtamaan Mandatumin sijoittajasuhteita. Mandatumin suunniteltu eriyttäminen Sammosta ja listautuminen lokakuussa on meille merkittävä askel, ja haluamme palvella uusia osakkeenomistajia mahdollisimman hyvin. Lotan pitkä ja monipuolinen kokemus finanssialalta sekä pääomamarkkinoista yhdistettynä sijoittajaviestinnän osaamiseen on mitä parhain lähtökohta tähän uuteen ja tärkeään rooliin”, sanoo Mandatumin toimitusjohtaja Petri Niemisvirta.

Lue lisää: Osittaisjakautuminen | Sampo.com

Lotta BorgstroĢˆm.png
Lotta Borgström
Kuvaaja: Anna Dammert

Mandatum

Mandatum on rahan ja hengen erikoisosaamisen yhdistävä merkittävä finanssipalvelujen tarjoaja. Yhtiö tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman palveluita kattaen omaisuuden- ja varainhoidon, säästämisen ja sijoittamisen, palkitsemisen ja sitouttamisen, eläkeaikaan varautumisen sekä henkilövakuuttamisen. Mandatum tarjoaa palveluita yritysasiakkaille, henkilöasiakkaille sekä institutionaalisille ja varainhoitoasiakkaille. Mandatumin liiketoiminnan menestyksen keskiössä ovat osaava henkilöstö, vahva brändi ja onnistuminen sijoitustoiminnassa.

www.mandatum.fi

Markkinointi- ja viestintäjohtaja Niina Riihelä: niina.riihela@mandatum.fi, 040 728 1548