24.05.2018

Mandatum Lifen tietosuojakäytäntö varmistaa tietojesi turvallisen käsittelyn

Euroopan unionin laajuinen yleinen tietosuoja-asetus (General Data Protection Regulation, GDPR) tulee voimaan 25.5.2018. Uusi asetus yhdenmukaistaa EU:n tietosuojakäytäntöjä ja parantaa henkilötietojen suojaa ja rekisteröityjen oikeuksia.

Mandatum Lifessa asiakkaan tietojen suojaaminen ja luottamus ovat ehdottomia edellytyksiä kaikessa toiminnassamme. Käytämme henkilötietojasi vain niihin tarkoituksiin, joista olemme kertoneet sinulle tai joihin olet antanut suostumuksesi. Kun jaat kanssamme tietoja, pystymme palvelemaan sinua paremmin, esimerkiksi tarjoamalla sinulle sopivimpia tuotteita tai palveluita sekä auttamalla sinua asioidessasi kanssamme.

Kerromme yksityisyyden suojaa koskevassa tietosuojakäytännössämme tarkemmin siitä, mitä henkilötietoja käsittelemme, miten tietoja käytämme ja mitä oikeuksia sinulla on tietojesi käsittelyyn liittyen. Yksityiskohtaisia tietoja löydät rekisterikohtaisista selosteistamme sekä yhteisöasiakkaiden jäsenten tietojen käsittelyä koskevista kuvauksistamme.

Mandatum Lifen tietosuojakäytäntö ja rekisteriselosteet »