21.05.2018

Saitko kirjeen asiakastiedoista?

Päivitämme puuttuvia lakisääteisiä asiakastietoja ja siksi lähetämme toukokuun aikana kirjeitä tietojen keräämiseksi. Asiakastietosi voit päivittää joko lomakkeella tai verkkopalvelussamme.

Miksi tietojani kysytään?
Finanssialan toimijana Mandatum Lifella on lakisääteinen velvollisuus tunnistaa ja tuntea asiakkaansa. Asiakkaan tuntemista koskeva lainsäädäntö velvoittaa Mandatum Lifen selvittämään asiakkaidensa taustoja säännöllisesti ja riittävässä laajuudessa. Tunnistamalla ja tuntemalla asiakkaamme olemme myös luotettava kumppani asiakkaillemme.

Lue lisää asiakastiedoista täältä

Mitä minun tarvitsee tehdä?
Lue toimintaohjeet täältä

Miksi en saanut kirjettä?
Jos tietosi ovat ajan tasalla, et välttämättä saanut kirjettä. Voit tarkistaa asiakastiedot kirjautumalla verkkopalveluumme omilla verkkopankkitunnuksillasi.

Lisätiedot
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 31100 (pvm/mpm) ma-to 8–18, pe 8–17. Voit myös lähettää meille viestin verkkopalvelussa.