14.09.2018

Mandatum Life ja GrIFK Alpine r.f. yhteistyöhön

Mandatum Life ja Suomen suurin alppihiihtoseura GrIFK Alpine r.f. ovat sopineet yhteistyökumppanuudesta, joka auttaa seuraa kehittämään toimintaansa.

Kauniaisten vuonna 1934 avatussa rinteessä on harjoitettu seuratoimintaa jo 30 vuotta.
GrIFK Alpinen päätoimintoja ovat hiihtokoulu, ympärivuotinen valmennus sekä Kauniaisten hiihtokeskuksen pyörittäminen.

”Mandatum Life saa ison joukon iloisia yhteistyökumppaneita Suomen alppihiihdon lasten- ja junioritoiminnan ykkösseuran GrIFK Alpinen junioreista ja hiihtokoululaisista”, GrIFK Alpinen toiminnanjohtaja Ville Kainulainen sanoo. ”Olemme erittäin kiitollisia yhteistyömahdollisuudesta Mandatum Lifen kanssa”, Kainulainen jatkaa.

Seuran perinteikkään hiihtokoulun käy vuosittain noin 900 oppilasta, joista osa jatkaa seuran menestyksekkäisiin valmennusryhmiin. Hiihtokoulu tarjoaa monipuolista ja hauskaa laskettelu- ja lumilautaopetusta pääsääntöisesti lapsille, mutta myös aikuisille löytyy omat kurssinsa.

Tulevan kauden hiihtokoulu alkaa tammikuussa ja valmennusryhmistä osa suuntaa lumille Itävaltaan jo syyskuussa, kesän kuivaharjoittelukauden jälkeen.

”Lähdemme kannustavin mielin mukaan Granin toimintaan. Tulemme varmasti inspiroimaan toisiamme monin tavoin ja pääsemme seuraamaan läheltä laskijoiden kehitystä ja saavutuksia”, kommentoi Mandatum Lifen viestintä- ja markkinointijohtaja Niina Riihelä.

Lisätiedot:

Mandatum Life: Niina Riihelä, markkinointi- ja viestintäjohtaja