31.05.2017

Asiakaspalvelun kesän aukioloajat

Asiakaspalvelu palvelee 1.6.–13.8. maanantaista torstaihin klo 8–17 ja perjantaisin klo 8–16 numerossa 0200 31100 (pvm/mpm). Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu palvelee vastaavina aikoina numerossa 0200 31190 (pvm/mpm).

Juhannuksen poikkeavat aukioloajat

Torstaina 22.6. palvelemme klo 8–16. Juhannusaattona perjantaina 23.6. asiakaspalvelumme on suljettu.

Verkkopalvelumme palvelee koko kesän

Voit asioida nopeasti ja kätevästi myös verkkopalvelussamme. Sisäänkirjautumiseen tarvitset vain pankkitunnuksesi. Henkilöasiakkaana voit tarkastella ja hoitaa sopimukseesi liittyviä asioita, nähdä sijoitustesi ja säästöjesi tilanteen sekä lähettää viestejä asiakaspalveluumme. Voit myös hakea korvauksia henkilövahingon sattuessa.

Yritysasiakkaana voit tarkastella ja hoitaa yrityksesi sopimuksia, nähdä yhteenvedon ja tarkat tiedot sopimuksista, sekä niiden maksuista, säästöistä, turvista ja vakuutetuista. Voit myös tehdä muutoksia sijoituskohteisiin, seurata varainhoitosopimuksia ja lähettää turvallisesti viestejä asiakaspalveluun.