28.10.2013

Mandatum Life onnittelee: Roope Kakko sai pelioikeuden Euroopan kiertueelle

Roope Kakko koki sunnuntaina 27.10. Omanissa yhden uransa hienoimmista hetkistä. Hän voitti ensimmäisen kerran koko ammattilaisurallaan kansainvälisen kilpailun ja sai ykköstilastaan 35 029 euron palkintosekin. Tähänastiset tienestit nostivat hänet Challenge Tourin (CT:n) rahalistalla kuudenneksi ja takasivat pelioikeuden Euroopan kiertueelle ensi kaudeksi.

"Oli mahtavaa saada ET-kortti varmistettua. Tähtäimessä oli top 15 sijoitus ja kun sen saavuttaa tällä tavalla, tunne on mahtava ja sanoinkuvaamaton. Olen niin onnellinen, voin mennä kotiin perheeni luokse kauden päätöskisan jälkeen eikä tarvitse huolehtia karsintakisoista. Uskon, että pääsen pelaamaan myös World Cup-kisoihin, mikä on ihan mukava joululahja", Roope kuvaili Euroopan kiertueen pressitilaisuudessa.