27.09.2017

Innova ja Silta yhteistyöhön

HR- ja palkkapalvelun johtava asiantuntija Silta Oy ja vaikuttavan palkitsemisen edistäjä Mandatum Life tytäryhtiönsä Innova Palvelut Oy:n kautta ovat käynnistäneet asiakasyhteistyön suomalaisten yritysten strategisen palkitsemisen alueella.

Yhteistyö mahdollistaa Sillan ja Innovan asiakkaille synergiaetuja palkkojen ja palkitsemisen analysoinnissa ja kehittämisessä.

”Silta käsittelee kuukausittain noin 80 000 ihmisen palkat. Meillä tunnetaan suomalaisten yritysten palkkarakenteet ja palkkojen kehitys, mitä voimme hyödyntää yksittäisen asiakkaan parhaaksi. Uuden kumppanuuden kautta palkitsemismallien analysointi ja kehittäminen nopeutuu ja helpottuu entisestään”, kommentoi Sillan toimitusjohtaja Tatu Tulokas.

”Henkilöstökulut ovat yleensä yritysten ja yhteisöjen suurin menoerä. Työnantajat haluavat tehostaa palkitsemisen vaikutuksia yrityksen tavoitteiden saavuttamiseksi. Silta-kumppanuuden avulla voimme tehdä palkitsemisesta entistäkin vaikuttavampaa”, Innovan toimitusjohtaja Jani Mikkola toteaa.

Lisätiedot
Jani Mikkola, toimitusjohtaja, Innova Palvelut Oy, p. 050 577 9444, jani.mikkola@innova.fi
Jani Rahja, johtaja, tuotteet ja palvelut, Silta, p. 040 7200 445, jani.rahja@silta.fi

SILTA

Silta on johtava henkilöstön ja palkkapalvelun asiantuntija. Asiakkaamme luottavat asiantuntemukseemme ja toimintatapaamme kokonaisvaltaisissa ulkoistuksissa, operatiivisen HR:n tukemisessa sekä henkilöstön hyvinvoinnin parantamisessa. Sillan liikevaihto oli noin 19,4 miljoonaa euroa vuonna 2016. Yrityksemme palveluksessa on 270 henkilöä.

INNOVA

Innova Palvelut Oy on palkitsemisen ja eläkeasioiden ammattilainen sekä Suomen johtava henkilöstörahastojen asiantuntija. Innova palvelee yrityksiä, julkishallintoa, henkilöstörahastoja sekä eläkesäätiöitä ja -kassoja yli 30 asiantuntijan voimin. Innova on osa Mandatum Lifea.