27.06.2016

Verkkopalvelussa asiointi edellyttää asiakastietojen täydentämistä 28.6. alkaen

Kun kirjaudut verkkopalveluun 28.6. tai sen jälkeen, saat asiakastietojesi täydentämiseen liittyvän kyselyn. Saat kyselyn automaattisesti verkkopalveluun kirjautumisen yhteydessä.

Verkkopalvelun kyselyssä pyydämme sinua päivittämään yhteystietosi sekä täydentämään taustatietosi. Kyselyä ei voi ohittaa, mutta kyselyyn vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Kysymyksiin vastattuasi pääset asioimaan verkkopalvelussamme normaalisti.

Kysymme tietojasi, koska finanssialan toimijana meillä on velvollisuus tunnistaa ja tuntea asiakkaamme. Tuntemalla asiakkaamme olemme luotettava kumppani.

Lisätietoa sekä yleisimmin kysytyt kysymykset siitä, miksi kysymme taustatietojasi löydät täältä. Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme p. 0200 31100 (pvm/mpm).