21.06.2017

Mandatum Life vahvistaa instituutiovarainhoitoaan

Mandatum Lifen instituutiovarainhoito on kasvattanut liiketoimintaansa sekä Suomessa että muissa Pohjoismaissa. Kasvua vauhdittaakseen Mandatum Life vahvistaa pohjoismaista myyntiään palkkaamalla Ruotsiin myyntijohtajan. B.Sc., CFA Lars Staffansson aloittaa Nordic Institutional Sales -tiimissä 7.8. ja raportoi Head of Nordic Sales Claes Siegfridsille.

Suomen Instituutiovarainhoidon johtajaksi on nimitetty KTM, CFA Taneli Törmänen. He kumpikin raportoivat Sijoitusratkaisut-yksikön johtajalle Lauri Vaittiselle.

”Sijoitusmyynnin vahvistaminen erityisesti Ruotsissa on hyvin luonteva askel meille, sillä konsernillamme on vahva asema institutionaalisena sijoittajana Pohjoismaissa. Viime vuosien aikana olemme tuoneet markkinoille laajan valikoiman instituutioasiakkaita kiinnostavia sijoituskohteita kaikissa omaisuusluokissa. Nämä nimitykset tukevat mahdollisuuksiamme vahvistaa kasvuamme pohjoismaisilla markkinoilla meille hyvin tärkeässä asiakassegmentissä”, Lauri Vaittinen kommentoi.

Siegfrids ja Törmänen toimivat aiemmin Mandatum Lifessa Instituutiovarainhoidossa. Staffansson tulee yhtiöön Didner & Gerge Fonderilta.

Lisätiedot:
Lauri Vaittinen, Johtaja, Sijoitusratkaisut, lauri.vaittinen@mandatumlife.fi, p. 050 382 1674
Niina Riihelä, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, niina.riihela@mandatumlife.fi, p. 040 728 1548