13.12.2012

Joululahjoitus Syöpäsäätiölle

Mandatum Life on tehnyt Syöpäsäätiölle joululahjoituksen, joka kohdentuu säätiön toiminnan sekä suomalaisen syöpätutkimuksen tukemiseen. Lahjoituksen suuruus on 10 000 euroa.

Syöpäsäätiö on osa Syöpäjärjestöjä ja suurin yksityinen syöpätutkimuksen rahoittaja Suomessa. Säätiön rahoituksen turvin Syöpäjärjestöt pystyvät lisäksi tarjoamaan maksutonta neuvontaa potilaille ja omaisille. Säätiö toimii lahjoitusten varassa: yksityisten henkilöiden, yritysten ja yhteisöjen lahjoitukset ovat mahdollistaneet kotimaisen syöpätutkimuksen edistymisen. Tutkimuksen myötä jo kaksi kolmesta syöpäpotilaasta selviytyy sairaudestaan.

Lisätiedot:
markkinointi- ja viestintäjohtaja Niina Riihelä: niina.riihela@mandatumlife.fi.