31.05.2012

Innova Henkilöstörahasto- ja Eläkepalveluille uusi toimitusjohtaja

Jani Mikkola (KTM, YTK) on nimitetty Innova Henkilöstörahasto- ja Eläkepalvelut Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi. Mikkola siirtyy Innovaan Mehiläisestä, jossa hän on toiminut asiakkuuksista ja myynnistä vastaavana johtajana vuodesta 2009 alkaen. Aiemmin hän toimi eläkevakuutusyhtiön myyntijohdossa sekä Mandatum Lifen edeltäjän Henki-Sammon palveluksessa.

"Innovan liiketoiminnat on kuluneen vuoden aikana saatu erinomaisesti liikkeelle. Täysin Innovaan keskittyvän toimitusjohtajan myötä yhtiö saa lisää voimaa erityisesti asiakasnäkökulmaan ja myyntiin. Innovan tarjoamilla henkilöstörahasto- ja eläkepalveluilla sekä muilla palkitsemiseen ja varainhoitoon liittyvillä neuvonantopalveluilla on selkeä kysyntä, ja niiden kehittäminen vahvistuu nyt entisestään", sanoo Innovan hallituksen puheenjohtaja Tarja Tyni.

"Otan uuden tehtävän vastaan suurella innolla, sillä näen, että Innovan ainutlaatuinen palvelukokonaisuus tuo merkittävää hyötyä suomalaisille työnantajille ja niiden henkilöstölle. Uskon, että kokemukseni asiakkuuksien ja organisaatioiden johtamisesta antaa loistavat eväät Innovan liiketoiminnan kehittämiseen yhdessä Innovan ammattitaitoisen henkilöstön kanssa", sanoo Jani Mikkola.

Mikkola aloittaa tehtävässään 6.6.2012. Samassa yhteydessä Innovan aikaisempi toimitusjohtaja Petri Vieraankivi siirtyy Innovan hallituksen puheenjohtajaksi ja jatkaa myös Mandatum Lifen Liiketoiminnan kehitys -yksikön johtajana.

Lisätiedot:
Tarja Tyni, hallituksen puheenjohtaja, Innova, p. 040 558 1327
Jani Mikkola, toimitusjohtaja (6.6. alkaen), Innova, p. 050 577 9444
Niina Riihelä, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Mandatum Life, p. 040 728 1548