20.05.2013

Uusi www-sivusto avattu

Mandatum Lifen uusi www-sivusto on avattu. Tärkeässä osassa uuden sivuston kehittämistä on ollut asiakaskokeman parantaminen.

Uusi www.mandatumlife.fi jakaantuu neljään osaan, jotka ovat: Palvelut, Asiakaspalvelu, Sijoittaminen ja Yritystietoa. Käyttäjä navigoi sivustolla kätevästi yläpaneelin ja murupolun eli linkkilistan avulla.

Palvelut-osio esittelee kattavasti Mandatum Lifen koko tarjooman yksityisasiakkaille, yrittäjille, yrityksille ja institutionaalisille sijoittajille.

Asiakaspalvelu-osiosta asiakkaat löytävät helposti ohjeet miten hakea korvausta tai miten toimia eläkkeelle jäädessä. Osioon on koottu lisäksi ohjeistukset verkkoasioinnista ja itsepalvelusta. Sieltä löytyvät kätevästi myös asiakkaiden tärkeimmät yhteystiedot.

Sijoittaminen-osiossa Mandatum Lifen sijoitusosaaminen on koottu yhteen paikkaan. Osiosta löytyvät niin sijoituskohteiden arvot ja katsaukset kuin Sijoitusten hoitopalvelun sijoitusten jakaumat sekä ajankohtainen markkinanäkemys.

Yritystietoa-osio esittelee Mandatum Lifen. Se toimii palvelukanavana medialle, työnhakijoille ja muille sidosryhmille.

Sivuston kehittäminen jatkuu heti lanseerauksen jälkeen. Kieliversiot siirtyvät uudelle tekniselle alustalle kesän aikana.