19.11.2015

Postin jakelussa saattaa olla viivettä – verkkopalvelussa asioit kätevimmin

Logistiikka-alan työntekijöiden lakosta johtuen postin jakelussa voi olla katkoja tai viivettä. Lomakkeiden lähetys postitse Mandatum Lifeen voi aiheuttaa viivästyksiä toimeksiantojen toteutuksessa, joten suosittelemme asioimaan ensisijaisesti verkkopalvelussa.

Verkkopalvelussa

• voit tehdä korvaushakemuksen
  • hoidat omia, työnantajasi sinulle tarjoamia ja yrityksen omistamia vakuutuksia
  • hallitset sijoituksiasi ja säästöjäsi
  • löydät sopimukseen liittyvät asiakirjat sähköisinä
  • lähetät ja vastaanotat turvallisesti viestejä, ja lomakkeet ja tositteet voit lähettää viestin liitteenä joko skannattuna tai valokuvana
  • voit aloittaa eläkkeen noston ilmoittamalla asiasta meille viestillä, jossa on mukana pankkitilisi numero. Voit pyytää verotoimistoa toimittamaan sähköisen verokortin ansiotuloverotettavaa eläkettä varten suoraan Mandatum Lifeen.

Kirjaudu verkkopalveluun omilla pankkitunnuksillasi oikean yläkulman Kirjaudu-painikkeesta.

Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme soittamalla 0200 31100 (pvm/mpm) ma-to 8-18, pe 8-17. Yritysasiakkaiden palvelunumero on 0200 31190 (pvm/mpm).