19.06.2013

Orionin Eläkesäätiön eläkelaitospalvelut siirtyvät Innova Henkilöstörahasto- ja Eläkepalvelut Oy:n hoitoon

Orionin Eläkesäätiö ja Innova ovat sopineet Orionin Eläkesäätiön eläkelaitospalveluiden siirtämisestä Innovan hoitoon 1.1.2014 alkaen. Palvelusopimus kattaa eläkesäätiön lakisääteisen- ja lisäeläketurvan mukaiset vakuutusmatemaattiset palvelut, eläkepalvelut ja ansioilmoitusliikennepalvelut.

Orionin Eläkesäätiö hoitaa 1 100 eläkkeensaajan ja 2 350 työntekijän eläketurvaa. Säätiö vastaa vakuutettujen työntekijöiden lakisääteisestä eläketurvasta sekä lisäeläketurvasta.

"Orion Eläkesäätiön päätös ottaa Innova kumppaniksi säätiöpalveluihin osoittaa, että asiantuntevan henkilöstömme määrätietoinen työ asiakkaidemme parhaaksi on huomattu. Haluamme olla luottamuksen arvoisia ja kehittää palveluja suomalaisille eläkesäätiöille ja kassoille jatkossakin mahdollisimman hyvin." toteaa Innovan toimitusjohtaja Jani Mikkola.

"Orionin Eläkesäätiön kannalta asiantunteva ja joustava palvelu oli valintapäätöksessämme oleellisinta. Uskomme, että Innova pystyy vastaamaan näihin odotuksiin hyvin. Nyt tehty päätös ei vaikuta vakuutettujen työntekijöihin etuihin. Yhteistyö varmistaa osaltaan säätiön laadukkaat toimintaedellytykset jatkossakin." kertoo Orionin Eläkesäätiön hallituksen puheenjohtaja Kari Kantola.

Lisätietoja aiheesta antavat
Innovan eläkepalvelujohtaja Katriina Hyvönen puh. 0400 996 435