19.01.2017

Lauri Vaittinen Sijoitusratkaisut-yksikön johtoon ja johtoryhmän jäseneksi

Mandatum Life on tehnyt muutoksia Varainhoito- ja Salkunhoito -yksiköissään. Perustettu Sijoitusratkaisut-yksikkö vastaa salkunhoidosta, instituutiovarainhoidosta sekä niitä tukevista toiminnoista. Uuden Sijoitusratkaisut-yksikön johtajaksi on nimitetty 18.1.2017 alkaen KTM Lauri Vaittinen (38). Hän on vastannut vaihtoehtoisista sijoituksista Mandatum Lifessa vuodesta 2015 lähtien. Vaittinen raportoi uudessa roolissaan toimitusjohtaja Petri Niemisvirralle ja hänestä tuli samalla Mandatum Lifen johtoryhmän jäsen.

Salkunhoitoa johtanut Juhani Lehtonen, nimitettiin Head of Fixed Income & Market Strategy -tehtävään vastaamaan aiempaan tapaan korkosijoittamisesta ja -tuotteista sekä makrotaloudesta.

Varainhoitoa johtanut Jukka Pirskanen on päättänyt siirtyä yrittäjäksi, keskittyäkseen jatkossa perheensä yrityksen, Gemmi Oy:n liiketoimintaan. Henkilöasiakkaiden varainhoitoa  johdetaan jatkossa avainasiakkaiden kanssa samasta yksiköstä.

Liitteet: Lauri Vaittinen, CV

Lisätiedot:
Lauri Vaittinen, Johtaja, Sijoitusratkaisut, lauri.vaittinen@mandatumlife.fi, puh. 050 382 1674
Niina Riihelä, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, niina.riihela@mandatumlife.fi, puh. 040 728 1548

Tiedotetta täsmennetty 27.1. henkilöasiakkaiden varainhoitoa ja avainasiakkuuksia koskien.