17.11.2017

Uutta mobiilipalveluissamme – sijoittamisen hyödyt ilman sijoittamisen vaivaa

ML Rahat -mobiilisovelluksen palvelutarjonta laajenee. Uudessa palvelussa tarjotaan polku henkilökohtaiseen vaurastumiseen sijoittajan tai säästäjän omien tavoitteiden perusteella.

Palvelu auttaa valitsemaan itsellesi sopivan riskitason ja siihen sopivan sijoituskohteen. Palvelun avulla seuraat sijoituksia ja saat neuvoja ja vinkkejä, kuinka saavutat asettamasi tavoitteet haluamassasi ajassa. Sijoituskohteena on omaan profiiliisi sopiva, ammattilaisten hoitama Sijoitusten hoitopalvelu.

”Asiakas näkee koko ajan ennusteen siitä, miten ja milloin hän on saavuttamassa tavoitteensa ja häntä pidetään ajan tasalla omasta tilanteestaan. Palvelussa korostuukin juuri kommunikaatio, helppokäyttöisyys sekä läpinäkyvyys”, sanoo johtaja Petri Vieraankivi liiketoiminnan kehityksestä.

Palvelussa on mahdollista tehdä kertasijoituksia milloin tahansa tai säästää kuukausittain. Alkuun pääsee 2000 euron kertasijoituksella ja 100 euron kuukausisijoituksella.

”Tuomme palvelun nyt asiakkaidemme ulottuville kehitysvaiheessa, koska arvostamme asiakkaidemme palautetta ja toiveita aivan alusta alkaen. Tällä hetkellä liikkeelle pääsemiseen tarvitaan vielä henkilökohtainen kontakti, mutta toiminnallisuuksia on tulossa lisää jo vuoden 2018 alkupuolella”, kertoo Vieraankivi.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 31100 (pvm/mpm) ma-to 8-18, pe 8-17 tai lue lisää www.mandatumlife.fi/mobiilipalvelu.