16.11.2017

Joululahja Itämerelle

Tänä jouluna Mandatum Life -konserni ja Kaleva vauhdittavat Itämeren hyväksi tehtävää työtä tekemällä joululahjoituksen Elävä Itämeri -säätiölle (BSAG). Lahjoitus on yhteensä 10 000 euroa.

Itämeri on kriittisessä tilassa ja sitä pidetään yhtenä maailman saastuneimmista meristä. Elävä Itämeri -säätiön (BSAG – Baltic Sea Action Group) tavoitteena on palauttaa Itämeren ekologinen tasapaino. BSAG on voittoa tuottamaton säätiö, joka toimii yhteistyössä yritysten, valtioiden johdon ja viranomaisten kanssa. Ilmastonmuutoksen hidastaminen on tärkeä osa Itämerityötä.

Mandatum Life teki sitoumuksen BSAG:lle Itämeren suojelemiseksi marraskuussa 2015. Lue lisää sitoumuksesta tästä.

Tutustu BSAG:n toimintaan: bsag.fi