09.11.2016

Verkkopalvelun etusivu uudistui – palvelu lisäksi helppokäyttöisempi mobiililaitteella

Verkkopalvelun etusivu uudistui sekä ulkoasultaan että toiminnallisuuksiltaan. Etusivun yläosasta löydät pikalinkit Sopimukset ja Korvaushakemus -sivuille sekä viesteihin. Ajankohtaiset uutiset sijaitsevat Hyödyllistä ja ajankohtaista -otsikon alla sivun alareunassa. Samasta paikasta löydät myös linkin sijoituskohteisiin ja mielenkiintoiset Life Journal -artikkelit.

Lisäksi verkkopalvelu toimii nyt paremmin mobiililaitteella. Palvelu sovittautuu mobiililaitteen näytölle, ja valikossa liikkuminen ja sisältöjen selaaminen käy puhelimella kätevämmin kuin ennen. Sopimukset-, korvaushakemus- ja viestit-sovellukset toimivat edelleen paremmin selaimella.

Jo viidesosa verkkosivujemme kävijöistä vierailee mobiililaitteella. Kehitämme mobiilikäyttöä ja sähköisiä palvelujamme edelleen tulevaisuudessa.