14.01.2015

Mandatum Lifen verkkopalvelun ilme uudistunut

Mandatum Lifen digitaalisia palveluita kehitetään jatkuvasti. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme entistä joustavampia ja toimivampia tapoja hoitaa vakuutus- ja sopimusasioitaan myös verkossa.

Kehitystyön myötä verkkopalvelumme ilme on uudistunut. Verkkopalvelu on nyt helpompi käyttää ja ulkoasultaan lähempänä www-sivujamme.

Yksityisasiakkaiden ja yritysasiakkaiden palveluun kirjautuminen on yhdistynyt: kaikki asiakkaamme pääsevät nyt kirjautumaan verkkopalveluun samasta paikasta. Ne asiakkaat, jotka hoitavat sekä omia että yrityksensä asioita, voivat vaihtaa asiointiroolia ollessaan kirjautuneena palveluun.

Verkkopalvelun valikko on siirtynyt vasemmasta laidasta sivun yläosaan. Verkkopalvelun toiminnot, kuten sopimusasioiden hoitaminen, korvaushakemus ja viestien lähettäminen toimivat kuten tähänkin asti. Korvaushakemuksen lähetät aina henkilökohtaisesti yksityisasiakkaana (valitse asiointirooliksi Omat asiat).

Aiemmin vasemmassa valikossa sijainneet muutoslomakkeet ja säästöjen nosto löytyvät, kun valitset ensin Sopimukset, haluamasi sopimuksen ja sen jälkeen Muutokset-välilehden. Huomaathan, että useimmissa vakuutuslajeissa muutoksia voi tehdä myös Sijoituskohteet sekä Turvat ja Edunsaajat -välilehdillä.

Uutuutena palvelussa on ylävalikossa sijaitseva ilmoituskeskus. Tunnistat ilmoituskeskuksen soittokellon kuvasta: se ilmoittaa uudesta tarjouksesta, viestistä tai sopimusmuutoksesta, joka odottaa hyväksyntääsi. Kiireellisin ilmoitus näkyy lisäksi huomiopalkissa valikon alapuolella.

Mitä uutta verkkopalvelussa?

• Kirjaudut aina samasta paikasta sekä yksityis- että yritysasiakkaana. Voit vaihtaa hoidettavia asioita valitsemalla ylävalikosta oikealta kohdan Asiointiroolin vaihto.
  • Päivität omia tietojasi kuten yhteystietojasi valitsemalla ylävalikosta oman nimesi takaa Omat tiedot.
  • Ilmoituskeskus ilmoittaa uusista viesteistä ja avoimista asioista sivun ylälaidan valikossa.
  • Kaikki sopimuksiin tehtävät muutokset ja muutoslomakkeet löytyvät kyseisen sopimuksen tiedoista.