06.10.2016

Eläkkeelle jäämässä? Hae lisäeläkettä verkossa

Lähestytkö ikää, jossa voit aloittaa lisäeläkkeesi nostamisen? Eläkevakuutusasiakkaanamme voit hakea lisäeläkettä kätevästi verkkopalvelussa, jos sinulla on yksilöllinen eläkevakuutus tai Sesam-ryhmäeläkevakuutus.

Saat eläkkeen alkamistiedotteen postitse kotiisi ennen eläkkeesi alkua. Sen jälkeen voit hakea eläkettäsi kätevästi verkkopalvelussa. Voit myös ilmoittaa uuden eläkesuunnitelmasi, jos eläkkeen aloittaminen ei vielä ole ajankohtaista. Muistathan tehdä eläkehakemuksesi hyvissä ajoin ennen lisäeläkkeen alkamispäivämäärää.

Verkkopalveluun kirjaudut osoitteessa www.mandatumlife.fi valitsemalla Kirjaudu. Kirjautumiseen tarvitset vain omat verkkopankkitunnuksesi. Eläkehakemuksen löydät valitsemalla oman eläkevakuutussopimuksesi Eläke-välilehden ja Tee eläkehakemus.