05.12.2017

Innova Palvelut Oy ja Mandatum Life Palvelut Oy ovat yhdistyneet

Tiedotimme 2.10. Innova Palvelut Oy:n yhdistymisestä Mandatum Life Palvelut Oy:ön arviolta 4.12.2017 alkaen. Yhdistyminen on nyt rekisteröity.

Innovan liiketoimintojen niminä tulee jatkossa olemaan Mandatum Life Palkitsemispalvelut ja Mandatum Life Eläkepalvelut. Muutoksen myötä palvelujen laskutus tapahtuu uusilla yhtiötiedoilla.

Yhdistyminen ei vaadi asiakkailtamme toimenpiteitä, eikä yhdistyminen vaikuta asiakkaidemme sopimusten sisältöihin.

Lisätietoa palkitsemisen, eläkepalveluiden ja palkkiorahastojen palveluista löytyy verkkosivuiltamme osoitteista:

Lisätiedot:
Jani Mikkola, johtaja, Palkitsemispalvelut & kumppanuudet, Mandatum Life, jani.mikkola@mandatumlife.fi, p. 050 577 9444
Kiisa Hulkko-Nyman, liiketoimintajohtaja, Palkitsemispalvelut, Mandatum Life, kiisa.hulkko-nyman@mandatumlife.fi, p. 050 337 5482