03.04.2018

Mandatum Life yhteistyöhön formulakuski Niko Karin kanssa

Mandatum Life ja autourheilun nouseva lupaus Niko Kari ovat sopineet yhteistyökumppanuudesta.

Suomalaisten kilpa-ajajien kiinnostavimpiin nimiin lukeutuva Niko Kari saa Mandatum Lifesta rahan ja hengen kumppanin uralleen.
”Yhteistyö Mandatum Lifen kanssa on mahtava juttu. Mandatum Lifen kaltaisen suomalaisen yhteistyökumppanin tuki on urani kannalta hyvin tärkeä asia”, Niko Kari sanoo.

Tuusulassa asuvan Karin keskeisiin saavutuksiin kuuluu mestaruus Pohjois-Euroopan SMP Formula 4 -sarjassa vuonna 2015. Kaudella 2018 Karin tavoitteena on GP3-sarjan mestaruus. Kari ajaa hollantilaisen MP Motorsportin tallissa ja hänen valmennuksestaan vastaa Hintsa Performance.

”Sekä Niko että me Mandatum Lifella kurkotamme jatkuvasti kohti uusia huippusuorituksia. Toivotamme Nikon tervetulleeksi osaksi Mandatum Lifen joukkuetta”, Mandatum Lifen markkinointi- ja viestintäjohtaja Niina Riihelä sanoo.

Lisätiedot
Mandatum Life: Niina Riihelä, markkinointi- ja viestintäjohtaja, niina.riihela@mandatumlife.fi, p. 040 728 1548