01.11.2013

Mandatum Lifen henkilöstöjohtajaksi on nimitetty Anna Berglind

VTM Anna Berglind on nimitetty Mandatum Lifen henkilöstöjohtajaksi ja operatiivisen johtoryhmän jäseneksi 1.11.2013 alkaen, Kaisa Aalto-Luodon siirryttyä toisen yhtiön palvelukseen. Anna Berglind on aikaisemmin työskennellyt Mandatum Lifen henkilöstöpäällikkönä.

"Kaisa Aalto-Luoto on tehnyt suuren työn Mandatum Lifen HR-yksikön perustamisessa ja kehittämisessä. Näin hyvin luodulle perustalle on hyvä jatkaa henkilöstön työhyvinvoinnin ja kehittämisen työtä", sanoo Anna Berglind.

"Olemme iloisia saadessamme henkilöstöjohtajan talon sisältä. Mandatum Life on yksi Suomen parhaista työpaikoista ja henkilöstöhallinnolla on keskeinen strateginen rooli yhtiön menestyksen osana. Haluamme olla henkilöstön kehittämisen ja motivoinnin edelläkävijä. Toimimme myös itse tarjoamiemme palkitsemisjärjestelmien sisäisenä asiakkaana ja tuotekehittäjänä", sanoo Mandatum Lifen toimitusjohtaja Petri Niemisvirta.

Lisätiedot:
toimitusjohtaja Petri Niemisvirta: petri.niemisvirta@mandatumlife.fi, p. 010 516 7200
markkinointi- ja viestintäjohtaja Niina Riihelä: niina.riihela@mandatumlife.fi, p. 040 728 1548

Anna Berglind CV