01.09.2016

Mandatum Lifen Timo Laitinen Kalevan toimitusjohtajaksi Paula Salosen jäädessä eläkkeelle

Timo Laitinen (DI, 56) on nimitetty Keskinäisen Vakuutusyhtiön Kalevan toimitusjohtajaksi 1.1.2017 alkaen nykyisen toimitusjohtajan Paula Salosen jäädessä eläkkeelle.

Timo Laitinen siirtyy Kalevan toimitusjohtajaksi Mandatum Lifesta, jossa hänen vastuualueeseensa ovat kuuluneet Baltian liiketoiminnat sekä liiketoiminnan tukitoiminnot (tietohallinto ja henkilöstö).

Kalevalla on noin 240 000 vakuutuksenottajaa. Yhtiö on erikoistunut myymään henki- ja tapaturmavakuutuksia yhteistyösopimuksen kanssaan tehneiden ammatti- ja toimihenkilöjärjestöjen jäsenille.

Lisätiedot:
toimitusjohtaja Petri Niemisvirta: petri.niemisvirta@mandatumlife.fi, p. 010 516 7200
markkinointi- ja viestintäjohtaja Niina Riihelä, niina.riihela@mandatumlife.fi, p. 040 728 1548

Kaleva:
Paula Salonen, toimitusjohtaja, Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva, paula.salonen@mandatumlife.fi, p. 050 4244280