01.07.2011

Mandatum Life viimeistellyt kaupan henkilöstörahasto- ja eläkepalveluista

Uudesta tytäryhtiöstä Innova Henkilöstörahasto- ja Eläkepalvelut

Mandatum Life on viimeistellyt sopimuksen Silta Oy:n Eläke- ja henkilöstörahastopalvelujen liiketoimintojen ostamisesta. Liiketoiminnot aloittavat Innova Henkilöstörahasto- ja Eläkepalvelut Oy:nä 1.7.2011. Yhtiö on Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiön tytäryhtiö.

Innova Henkilöstörahasto- ja Eläkepalvelun asiakkaita ovat henkilöstörahastot, yritykset sekä eläkesäätiöt ja -kassat. Innova Henkilöstörahastopalvelu tarjoaa henkilöstörahastojen perustamisen konsultointia sekä asiakkaiden tarpeiden mukaan rahaston hoitoon ja hallinnointiin liittyviä palveluita. Innova Eläkepalvelu tarjoaa asiakkailleen eläkeasioiden ja talouden erityisosaamista.

Liiketoimintakaupan yhteydessä eläke- ja henkilöstörahastopalveluiden 25 työntekijää siirtyvät Innovan palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

"Tavoitteenamme on kehittää ostettuja liiketoimintoja ajan kanssa, suunnitelmallisesti ja asiakkaidemme tarpeet huomioiden. Yhdessä Mandatum Lifen kanssa pystymme tarjoamaan asiakkaillemme markkinoiden kattavimmin valikoiman henkilöstön sitouttamis- ja palkitsemisratkaisuja", kertoo Innovan toimitusjohtaja Petri Vieraankivi.

Lisätiedot:

Innova
toimitusjohtaja Petri Vieraankivi, p. 010 516 7291, petri.vieraankivi[at]mandatumlife.fi
www.innova.fi (6.7. alkaen)

Mandatum Life
toimitusjohtaja Petri Niemisvirta, p. 010 516 7200 tai petri.niemisvirta[at]mandatumlife.fi
markkinointi- ja viestintäjohtaja Niina Riihelä, p. 040 7281 548 tai niina.riihela[at]mandatumlife.fi