01.03.2017

Hyödynnä uutta, helppokäyttöistä viestitoiminnallisuutta

Verkkopalvelun uusi viestitoiminnallisuus helpottaa ja selkeyttää keskustelujen käymistä Mandatum Lifen asiantuntijoiden kanssa. Lisäksi viestikeskustelu sovittautuu mobiililaitteille, joten voit lähettää meille viestiä millä tahansa laitteella. Löydät uuden viestitoiminnon tutusta paikkaa valitsemalla Viestit verkkopalvelun ylävalikosta.

Viestit on jaoteltu Saapuneisiin ja Lähteneisiin viesteihin sekä Hyväksyttäviin eli saamiisi hyväksyttäviin sopimuksiin. Viestitoiminnallisuus listaa keskustelusi uusimmasta alkaen. Näet heti, mitä viestejä et ole vielä lukenut, sillä ne näkyvät listauksessa korostusvärillä merkittynä.

Jatkossa voit myös lähettää korvaushakemuksesi liitteet mobiilissa – otat vain kuvan liitteistä puhelimellasi ja liität ne mukaan viestiin. Lisäksi voit hyväksyä avoimet tarjouksesi sekä täyttää sähköisen terveysselvityksen mobiililaitteellasi.

Näin käytät uudistunutta viestitoiminnallisuutta

Aloita uuden viestin kirjoittaminen valitsemalla Uusi viesti. Kun viesti-ikkuna avautuu, voit valita haluatko lähettää vapaamuotoisen viestin tai nopeuttaa asian käsittelyä valitsemalla sopimuksen, joka liittyy asiaasi.

Palvelu kysyy sinulta jatkokysymyksiä silloin, kun niille on tarvetta. Näin nopeutamme palveluamme sinulle. Voit missä kohtaa tahansa myös palata kirjoittamaan vapaamuotoista viestiä. Lähetät viestin meille valitsemalla lopuksi Lähetä.