19.03.2019

Onko käytössäsi paperiton palvelu? Vuositiedotteet ja muut dokumentit löytyvät verkkopalvelun arkistosta

Jos sinulla on käytössä paperiton palvelu, asiakirjat ja muut tärkeät tiedotteet tallentuvat suoraan verkkopalveluun, eikä niitä postiteta enää kirjeenä. Löydät sinulle saapuneet asiakirjat ja tiedotteet verkkopalvelusta kohdasta Arkisto. Saat ilmoituksen arkistoon saapuneesta dokumentista sähköpostilla, joten huolehdithan, että sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla.

Paperiton palvelu on helppo ja vaivaton sekä ympäristöä säästävä tapa pysyä ajan tasalla vakuutusasioistasi. Verkkopalvelun arkistossa tarkastelet asiakirjojasi missä ja milloin tahansa.

Lisätietoja paperittomasta palvelusta saat osoitteesta www.mandatumlife.fi/paperitonpalvelu
Voit myös lähettää meille viestin verkkopalvelusta tai soittaa asiakaspalveluumme p. 0200 31100 (pvm/mpm).