14.12.2018

Mandatum Lifen verkkosivujen ja -palveluiden käyttöehtoihin päivityksiä 15.1.2019 alkaen

Mandatum Lifen verkkosivujen ja verkkopalvelun käyttöehtoja tarkennetaan ja uudet käyttöehdot astuvat voimaan 15.1.2019.

Keitä päivitys koskee?

Päivitettävät käyttöehdot koskevat Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiön, Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kalevan ja Mandatum Life Palvelut Oy:n verkkopalveluiden, mobiilipalveluiden, verkkosivujen ja chat-palvelun käyttäjiä.

Verkkosivujemme ja verkkopalveluidemme käyttö edellyttää voimaantulon jälkeen päivitettyjen ehtojen hyväksymistä. Käyttämällä verkkosivujamme ja palveluitamme hyväksyt käyttöehdot automaattisesti.

Päivityksen taustalla uusi Mandatum Trader -palvelu

Käyttöehdot on päivitetty uuden Mandatum Trader -palvelun myötä. Samalla on pyritty selkeyttämään käyttöehtojen sisältöä.

Tutustu käyttöehtoihin

Käyttöehdot 15.1.2019 alkaen >>