08.06.2017

Mandatum Life panostaa palkitsemisen ja eläkeasioiden asiantuntijapalveluihin

Mandatum Life -konserni yksinkertaistaa juridista rakennettaan ja yhdistää tytäryhtiönsä Innova Palvelut Oy:n (Innova) ja Mandatum Life Palvelut Oy:n. Tavoitteena on toteuttaa yhdistyminen marraskuussa 2017.

”Lisäaskeleena asiakkaidemme kokonaisvaltaisen palvelun parantamisessa yksinkertaistamme konsernimme juridista rakennetta. Tämä mahdollistaa entistäkin selkeämmän fokuksen asiantuntijapalveluidemme kehittämiseen ja asiakkaidemme kokonaistarpeiden huomioimiseen”, sanoo Innova Palvelut Oy:n toimitusjohtaja Jani Mikkola.

Yhdistyminen ei vaadi asiakkailtamme mitään toimenpiteitä, eikä se tule vaikuttamaan asiakkaidemme sopimussisältöihin.

Lisätiedot:
Toimitusjohtaja Jani Mikkola, Innova Palvelut Oy, p. 050 577 9444, jani.mikkola(at)innova.fi
Markkinointi- ja viestintäjohtaja Niina Riihelä, p. 040 7281 548, niina.riihela(at)mandatumlife.fi