09.01.2019

Jatta Gerdt Mandatum Lifen henkilöstöjohtajaksi

Mandatum Lifen uudeksi henkilöstöjohtajaksi ja operatiivisen johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Jatta Gerdt (YTM, 42). Hän aloittaa 6.2.2019 ja raportoi toimitusjohtaja Petri Niemisvirralle. Gerdt siirtyy Mandatum Lifeen Atokselta ja on aiemmin työskennellyt mm. Deloittella.

”Mandatum Life on yksi Suomen parhaista työpaikoista ja ollut sitä jo pitkään. Olemme tästä erittäin ylpeitä. Jatta Gerdt tulee yhdessä yksikkönsä kanssa jatkamaan hyvien HR-käytäntöjemme kehittämistä ja jalkauttamista sekä varmistamaan osaltaan, että menestymme muuttuvan maailman keskellä myös tulevaisuudessa”, sanoo Mandatum Lifen toimitusjohtaja Petri Niemisvirta.