Näin tavoitat meidät

Asiakas, lähetä viesti verkkopalvelussa

Asiakkaanamme olet meihin kätevimmin yhteydessä lähettämällä viestin verkkopalvelussa. Verkkopalveluumme kirjaudut yleisimpien suomalaisten pankkien verkkopankkitunnuksilla.

Saat vastauksen lähettämääsi viestiin 48 tunnin kuluessa. Halutessasi saat myös sähköposti-ilmoituksen uudesta verkkopalveluun tulleesta viestistä.

Chat

Chat palvelee arkisin klo 9-16. Löydät chat-ikkunan oikeasta alalaidasta aina kun asiakaspalvelija on paikalla.

Chatissa voit keskustella palveluistamme ja kysyä neuvoa esimerkiksi korvaushakemuksen tekemiseen. Emme voi hoitaa chatissa henkilökohtaisia sopimusasioitasi tietoturvan vuoksi, mutta voit kirjautua verkkopalveluumme tai pyytää soittamaan sinulle.

Soita meille

0200 31100
(pvm/mpm)

Asiakaspalvelu palvelee maanantaista torstaihin klo 8–18 ja perjantaisin klo 8–17 numerossa 0200 31100 (pvm/mpm).