Lisäbonus Trader-osakesäästötilin sijoituksille

23.12.2019

Tammikuun toisena päivänä avautuvalle Saxo Bankin Trader-osakesäästötilin sijoitetulle pääomalle maksetaan prosentin (1 %) bonus. Edun saa 2000 ensimmäistä vähintään 5000 euron sijoituksen tehnyttä asiakasta, jotka avaavat Trader-osakesäästötilin tammikuun 2020 aikana.

Maksettavan bonuksen määrä lasketaan 31.1.2020 osakesäästötilillä olevan sijoitetun pääoman mukaan​. Edellytyksenä bonuksen saamiselle on, että tammikuun lopun sijoitettu pääoma on keskimäärin 80-prosenttisesti sijoitettuna 31.12.2020 asti. Bonusta ei makseta käteisvaroille. Bonus maksetaan Trader-tilille korkotuottona 1.2.2021. Edun saavat automaattisesti 2000 ensimmäistä, vähintään 5000 euroa sijoittanutta, Trader-osakesäästötilin tammikuun 2020 aikana avannutta asiakasta. Lisäksi kaikki tammikuussa 2020 tilin avanneet pääsevät palvelun parhaaseen Best-hintaluokkaan 31.3.2020 asti.

Mandatum Lifen markkinoimalla Saxo Bankin Trader-osakesäästötilillä voi käydä kauppaa 2.1.2020 alkaen. Osakesäästötilin avaaminen ja arvopapereiden säilytys Trader-kaupankäyntipalvelussa on maksutonta. Kaupankäynnistä veloitetaan Traderin normaalien välityspalkkioiden mukaan. Hinnoitteluluokkia on kolme ja ne perustuvat kauppojen määrään edellisen kuukauden aikana sekä Trader-palvelussa olevan varallisuuden yhteenlaskettuun arvoon. Best-hintaluokassa asiakas käy osakekauppaa alkaen 0,03 % - 0,05 % tai minimi 3-5 euroa per toteutunut toimeksianto.

”Alkuvuoden avausetumme ovat huippuluokkaa, mutta niiden lisäksi kannattaa muistaa, että Trader-osakesäästäjä pääsee hyötymään edullisesta hinnoittelusta ja Traderin huipputeknologiasta jatkuvasti. Asiakas voi muun muassa valita kahdesta kaupankäyntisovelluksesta mieleisensä ja vaihdella niitä veloituksetta. TraderONE on helppo sovellus, joka tarjoaa myös osakekohtaisia uutisia. TraderGOssa on enemmän toiminnallisuuksia, joiden avulla voi tehdä vaikka suosituslistoja ja asettaa hintahälytyksiä. Molemmat sovellukset toimivat myös mobiilissa”, kertoo Mandatum Lifen johtaja Niklas Odenwall.

Esimerkkejä sijoitetulle pääomalle maksettavasta bonuksesta:

Sijoitettu pääoma 31.1.2020

1.2.2021 maksettava bonus

50000

500

40000

400

30000

300

20000

200

10000

100

5000

50

1.2.2021 maksettavan bonuksen määrä lasketaan 31.1.2020 osakesäästötilillä olevan sijoitetun pääoman mukaan​. Bonuksen edellytyksenä on 80% keskimääräinen sijoitusaste 31.1.2020 sijoitetusta pääomasta 31.12. asti.

Lisätietoja:

Niklas Odenwall, johtaja, kaupankäyntipalvelut
niklas.odenwall@mandatumlife.fi
+358 40 565 6043

Niina Riihelä, markkinointi- ja viestintäjohtaja
niina.riihela@mandatumlife.fi
+358 40 728 1548

Trader on kaupankäyntipalvelu, jonka tarjoaa tanskalainen Saxo Bank A/S. Mandatum Life vastaa Traderin suomenkielisestä asiakaspalvelusta, asiakkaan tunnistamisesta ja palvelun markkinoinnista. Saxo Bank vastaa palvelun kaupankäynnistä, viranomaisraportoinnista ja arvopaperien säilytyksestä.

Saxo Bank on vuonna 1992 Kööpenhaminassa perustettu arvopaperikaupankäyntiin erikoistunut fintech-yhtiö. Saxo Bank tarjoaa palveluitaan yli 170 maassa ja yhtiöllä on maailmanlaajuisesti yli 1500 työntekijää.