Mandatum Life yhteistyöhön golfammattilainen Mikko Korhosen kanssa

18.6.2020

Golfammattilainen Mikko Korhonen ja Mandatum Life ovat solmineet kolmikautisen yhteistyösopimuksen. Korhonen on suomalaisten golfammattilaisten huippua. Hänen viimeisimmät kautensa ovat olleet menestyksekkäitä.

Jo 15 vuoden ajan ammattilaisena pelannut Korhonen on kilpaillut Challenge Tourilla ja Euroopan kiertueelle hän on osallistunuu jo kymmenettä kertaa. Korhonen on voittanut Euroopan kiertueella kaksi osakilpailua, ja kilpaillut urallaan kolmesti myös major-turnauksessa. Kesäkuussa 2020 Korhonen on golfin maailmanlistalla parhaana suomalaispelaajana sijalla 150. Kaudella 2020 Korhosen tavoitteet liittyvät major-turnauksiin sekä vuodelle 2021 siirtyneisiin Tokion olympiakisoihin. 39-vuotiaan Korhosen kotiseura on Suur-Helsingin Golf ja hänen valmennuksestaan vastaa Timo Rauhala ja Markku Louhio.

Mikko Korhonen on tehnyt pitkäjänteistä työtä. Hän on kiistatta osa suomalaisgolfin menestystarinaa. Golf on monelle erinomainen ulkoilmaharrastus, ja Mikon uran seuraaminen toimii varmasti hyvänä lisäinspiraationa. Toivotamme Mikon tervetulleeksi Mandatum Lifen #yhtenäjoukkueena -maailmaan”, Mandatum Lifen yritysmyynnin johtaja Lasse Alvesalo kommentoi.

Korhonen on tunnettu myös työstään nuorten golfinpelaajien ammattilaisuran edistämiseksi. Hänen perustamansa The 59 Fund auttaa suomalaisia ammattilaiseksi siirtyneitä golfinpelaajia toteuttamaan unelmiaan uransa alkumetreillä. Kaikki varat ohjataan lyhentämättömänä suomalaisten nuorten golflupausten tukemiseen. Mandatum Life toimii myös Korhosen luotsaaman The 59 Fund -rahaston varainhoitajana.

"Odotan innolla alkavaa yhteistyötämme Mandatum Lifen kanssa. On hienoa saada mukaan kotimainen kumppani, jonka osaamisesta hyötyvät myös ammattilaisuraansa aloittelevat golffarit The 59 Fund -rahaston kautta", Korhonen sanoo.

Lisätiedot
Mandatum Life: Niina Riihelä, markkinointi- ja viestintäjohtaja, niina.riihela@mandatumlife.fi, p. 040 728 1548

Mikko Korhonen: Manageri Ilkka Lind, ilkka.lind2@gmail.com, p 040 723 3270

Mikko_Korhonen_Lasse_Alvesalo.jpg