Innova Palvelut Oy yhdistyy Mandatum Life Palvelut Oy:ön

2.10.2017

Yksinkertaistamme Mandatum Life-konsernin juridista rakennetta ja yhdistämme Innova Palvelut Oy:n (Innova) Mandatum Life Palvelut Oy:ön. Konsernirakenteen selkiyttäminen mahdollistaa entistäkin suuremman fokuksen asiantuntijapalveluidemme kehittämiseen ja asiakkaidemme kokonaistarpeiden huomioimiseen. Tavoitteenamme on toteuttaa yhdistyminen 4.12.2017. Se ei vaadi asiakkailtamme mitään toimenpiteitä, eikä yhdistyminen tule vaikuttamaan asiakkaidemme sopimusten sisältöihin.

Innovan nimi muuttuu

Innovan yhtiönimi poistuu käytöstä yhdistymisen yhteydessä. Innovan asiantuntijapalvelut jatkavat toimintaansa omina liiketoimintoinaan Mandatum Life Palvelut Oy:n yhtiönimen alla. Liiketoimintojen niminä tulee olemaan Mandatum Life Palkitsemispalvelut ja Mandatum Life Eläkepalvelut. Muutoksen myötä palvelujen laskutus tapahtuu uusilla yhtiötiedoilla.

Uudet yhtiö- ja yhteystiedot

Innovan palveluiden yhteys- ja laskutustiedot tulevat olemaan:

Mandatum Life Palvelut Oy
PL 1210, 00101 Helsinki
Y-tunnus 2614680-9

Innovan asiantuntijoiden sähköpostiosoitteet tulevat jatkossa olemaan muotoa etunimi.sukunimi(at)mandatumlife.fi.

Jani Mikkola, toimitusjohtaja, Innova, jani.mikkola(at)innova.fi, p. 050 577 9444

Kiisa Hulkko-Nyman, liiketoimintajohtaja, kiisa.hulkko-nyman(at)innova.fi, p. 050 337 5482

Piia Laaksonen, aktuaarijohtaja, piia.laaksonen(at)innova.fi, p. 010 516 8335