Uusi Arkisto kokoaa vakuutusasiakirjasi yhteen paikkaan

8.12.2016

Verkkopalvelun uusi Arkisto-ominaisuus tuo vakuutusasiakirjasi yhteen paikkaan ja helpottaa näin niiden löytämistä ja tallessa pysymistä. Arkisto sovittautuu mobiililaitteille, joten voit selata asiakirjojasi millä tahansa laitteella.

Löydät Arkiston valitsemalla Arkisto verkkopalvelun ylävalikosta. Arkisto listaa asiakirjasi uusimmasta alkaen. Näet heti, mitä asiakirjoja et ole vielä lukenut, sillä ne näkyvät listauksessa korostusvärillä merkittynä. Asiakirjan avattuasi voit halutessasi tulostaa sen tai tallentaa sen omalle tietokoneellesi.

Arkiston suodatustoiminnoilla löydät etsimäsi asiakirjat helposti. Esimerkiksi tiettyyn sopimukseen liittyvät asiakirjasi saat näkyviin valitsemalla Sopimukset-otsikon alta haluamasi sopimuksen. Voit myös suodattaa asiakirjoja niiden tyypin mukaan.

Löydät sopimuksesi asiakirjat edelleen myös vanhasta paikasta eli Sopimukset-sivun sopimuksen välilehden Asiakirjat alta.