Mandatum Lifen Varainhoito vahvistaa myyntiä ja nimittää kansainvälisen myynnin johtajan

7.4.2015

Mandatum Lifen Varainhoito on nimittänyt kansainvälisen myynnin johtajan vahvistamaan rahastomyyntiään institutionaalisille asiakkailleen Pohjoismaissa.

Head of International Sales -tehtävässä on 7.4.2015 aloittanut (BBA, IM Diploma) Peter Lindgren (56). Lindgren siirtyy Mandatum Lifeen Amundi Asset Managementista, jossa hän on toiminut Pohjoismaiden toiminnoista vastaavana johtajana (General Manager, Nordics). Tätä ennen Lindgren on työskennellyt mm. Credit Suissessa ja PIMCOssa asiakkainaan eurooppalaiset instituutiot. Hän raportoi uudessa tehtävässään Varainhoito-yksikön johtajalle Jukka Pirskaselle.

"Kerroimme vuosi sitten Varainhoidon palvelujemme laajentamisesta, kun toimme rahastot osaksi institutionaalisten asiakkaiden valikoimaa. Ensimmäiset rahastot aloittivat toimintansa syksyllä ja nyt panostamme myös kansainväliseen myyntiin. Uskon Peter Lindgrenin vankan kokemuksen ja laajan verkoston sekä esimerkiksi Nordic High Yield -markkinan erityisosaamisemme tarjoavan Mandatum Lifen Varainhoidolle hyvät edellytykset asiakaskunnan laajentamiselle myös Tanskaan, Norjaan ja Ruotsiin", sanoo Varainhoidon johtaja Jukka Pirskanen.

Lisätiedot:
Varainhoidon johtaja Jukka Pirskanen, jukka.pirskanen@mandatumlife.fi, p. 050 380 9777
markkinointi- ja viestintäjohtaja Niina Riihelä, niina.riihela@mandatumlife.fi, p. 040 728 1548

Nordic High Yield -markkina ja perustetut rahastot
Salkunhoidon johtaja Juhani Lehtonen, juhani.lehtonen@mandatumlife.fi, p. 050 361 2104