Mandatum Life yhteistyöhön Nyländska Jaktklubbenin (NJK) kanssa

17.3.2014

Mandatum Life on allekirjoittanut yhteistyösopimuksen Nyländska Jaktklubbenin (NJK) kanssa. Yhteistyön tavoitteena on mm. tukea suomalaisen purjehduskulttuurin kehitystä sekä lupaavia suomalaisia purjehtijoita.

Mandatum Life haluaa olla mukana tarjoamassa elämää rikastuttavia vaihtoehtoja lajien parissa, joista asiakkaammekin nauttivat. NJK on suurin ja yksi suomen vanhimmista rekisteröidyistä pursiseuroista. Sen nuoriso- ja juniorityö on aktiivista ja tavoitteellista, mistä on osoituksena esimerkiksi Rion olympialaisiin tähtäävä NJK Challenge 2016-tiimi.

"Purjehduksessa ja toiminnassamme on paljon yhteistä. Ennakointi ja suunnitelmallisuus ovat onnistuneen purjehduksenkin tärkeitä elementtejä. Mandatum Life jalkautuu mielellään asiakkaidensa pariin ja kun rahan ja hengen asiat on valmiiksi hyvin mietittyjä, voi purjehduksesta nauttia niin myötä- kuin vastatuulissakin", kommentoi Mandatum Lifen markkinointiryhmän päällikkö Jyrki Vaittinen.

"NJK:lla on pitkät perinteet vapaa-ajan purjehduksen ja erityisesti kilpapurjehduskulttuurin johtavana edistäjänä Suomessa. Lista kansainvälisissä kisoissa saavutetuista mitaleista on mittava. Olen iloinen tästä yhteistyöstä Mandatum Lifen kanssa, joka huomioi juniorit, saaristosatamamme, perinteikkään Valkosaaren ja purjehduskeskuksemme Koivusaaressa", toteaa puolestaan NJK:n toiminnanjohtaja John Bergman.

Markkinointi- ja viestintäjohtaja Niina Riihelä: niina.riihela@mandatumlife.fi, p. 040 728 1548
Markkinointiryhmän päällikkö Jyrki Vaittinen: jyrki.vaittinen@mandatumlife.fi, p. 040 703 1662