Mandatum Life on yksi Suomen parhaista työpaikoista vuonna 2014

14.2.2014

Mandatum Life on valittu vuonna 2014 yhdeksi Suomen parhaaksi työpaikaksi. Great Place to Work Institute Finlandin toteuttamassa tutkimuksessa Mandatum Life sijoittui yleisessä sarjassa sijalle 28. Yhtiö on Suomen parhaiden työpaikkojen listalla jo neljänä vuonna peräkkäin.

"Olemme yhtiönä sitoutuneet vankasti visioomme hyvästä työpaikasta. Teemme pitkäjänteisesti työtä henkilöstökäytäntöjen kehittämiseksi ja Suomen parhaat työpaikat -tutkimus antaa meille arvokasta tietoa siitä, miten voimme tehdä Mandatum Lifesta parhaimman mahdollisen työpaikan työntekijöillemme", Mandatum Lifen toimitusjohtaja Petri Niemisvirta sanoo.

"Uskon, että panostuksemme henkilöstöön näkyvät myös yhtiön tuloksessa. Meille henkilöstön tyytyväisyyteen investoiminen on menestyvän liiketoiminnan edellytys – tyytyväinen henkilökunta näkyy myös tyytyväisempinä asiakkaina", Niemisvirta jatkaa.

"Mandatum Life on erinomainen esimerkki organisaatiosta, jossa hyvä työpaikka rakentuu vahvasti johdon ja henkilöstön väliselle luottamukselle. Erityisenä vahvuutena Mandatum Lifella on heidän mahtava yhteishenkensä sekä välittävää yrityskulttuuria rakentavat johtamiskäytänteet. Mandatum Lifen sijoittuminen Suomen parhaiden työpaikkojen joukkoon jo neljänä vuonna peräkkäin kertoo paitsi aktiivisesta kehitystyöstä hyvän työpaikan rakentamiseksi, myös johdon arvovalinnasta rakentaa hyvää liiketoimintaa ihmistensä kautta", sanoo Great Place to Work Institute Finlandin toimitusjohtaja Mona Rundberg.

Vuonna 2014 tutkimukseen osallistui yhteensä 138 yritystä. Sijoitus tutkimuksessa määräytyy henkilöstökyselyn sekä Great Place to Work Instituten asiantuntijoiden arvion perusteella. Asiantuntija-arviossa perehdytään organisaation henkilöstökäytäntöihin, ja miten hyvin ne tukevat työntekijäkeskeisen henkilöstökulttuurin rakentumista.

Lisätiedot

Petri Niemisvirta, toimitusjohtaja, petri.niemisvirta@mandatumlife.fi, p. 010 516 7200

Niina Riihelä, markkinointi- ja viestintäjohtaja, niina.riihela@mandatumlife.fi, p. 040 7281 548