Ändringar i kundtjänstens öppettider från och med 23.3.2020

24.3.2020

Från och med den 23 mars 2020 når du vår kundtjänst måndag till fredag klockan 9–17.

De nya öppettiderna gäller
• kundtjänsten för privatkunder på numret 0200 31120 (lna/msa) och på numret 0200 23100 (lna/msa)
• kundtjänsten för företagskunder på numret 0200 31190 (lna/msa)
• medlemstjänsten för personalfonder på numret 010 516 7002 (lna/msa).

Du hittar de avvikande öppettiderna för kundtjänsten under Avvikande tider.

Webbtjänsten och mobiltjänsten ML Pengar betjänar kunderna dygnet runt

I webbtjänsten för privatkunder kan du ta fram och sköta ärenden i anslutning till dina avtal, följa upp dina placeringar och besparingar och skicka webbmeddelanden till kundtjänsten. Du kan också lämna in ansökan om ersättning om du råkat ut för en personskada.

I webbtjänsten för företagskunder kan du ta fram och sköta ditt företags avtal, se en sammanfattning och detaljerade uppgifter om avtalen, betalda premier, besparingar, skydd och de försäkrade. Du kan också göra ändringar i placeringsobjekten, följa upp kapitalförvaltningsavtal och skicka webbmeddelanden till kundtjänsten.

Logga in på webbtjänsten
Läs mer om mobiltjänsten ML Pengar