Siirry sisältöön

Omien tietojen päivittäminen

Voit tarkastella omia tietojasi ja päivittää niitä painamalla verkkopalvelun oikeasta yläkulmasta omaa nimeäsi ja valitsemalla avautuvasta alasvetovalikosta Asiakastiedot.

Finanssialan toimijana Mandatum Lifella on lakisääteinen velvollisuus tunnistaa ja tuntea asiakkaansa. Ajantasaisten henkilötietojen lisäksi yhtiöllä tulee olla riittävät tiedot muun muassa asiakkaan toiminnasta, taloudellisesta asemasta, palvelujen käyttötarkoituksesta ja varojen alkuperästä.

Mandatum Lifen tulee tietää, missä maassa tai maissa asiakas on yleisesti verovelvollinen. Lisäksi Mandatum Lifen tulee selvittää, onko asiakas poliittisesti vaikutusvaltainen henkilö tai tällaisen henkilön perheenjäsen tai läheinen yhtiökumppani. Lue lisää asiakkaan tuntemisesta.

Henkilötietojen päivittäminen

Voit päivittää henkilö- ja yhteystietojasi välilehdellä Henkilötiedot.

Taustatietojen päivittäminen

Taustatiedot-välilehdellä voit päivittää kansalaisuustietosi sekä tiedot omasta, perheenjäsenen tai yhtiökumppanin poliittisesti vaikutusvaltaisesta asemasta.

Sijoittajaprofiilin päivittäminen

Sijoittajakartoituksen avulla voit hahmottaa, millainen olet sijoittajana ja minkälaista tuottoa haluat tavoitella sinulle sopivalla riskitasolla. Voit päivittää sijoittajaprofiilisi Sijoittajaprofiili-välilehdellä.

Paperiton palvelu

Paperittoman palvelun avulla saat asiakirjasi sähköisenä verkkopalveluun. Ilmoitamme sähköpostilla, kun sinulle on uutta luettavaa. Palvelu on maksuton. Lue lisää paperittomasta palvelusta.

Voit ottaa paperittoman palvelun käyttöön välilehdellä Paperiton palvelu.

Mobiilisovellusten tunnusten hallinta

Jos sinulla on käytössä ML Rahat -mobiilipalvelu, tai Trader-kaupankäyntipalvelun TraderONE- tai TraderGO-mobiilisovellus, voit hallinnoida käyttämiesi mobiilisovellusten tunnuksia välilehdellä Mobiilisovellukset.