Verkkopalvelun, Mandatum Traderin ja mobiilipalveluiden kirjautumissivut uudistuvat 25.9. alkaen

25.9.2019

Mandatum Lifen verkkopalvelun, Mandatum Trader -kaupankäyntipalvelun ja mobiilipalveluiden kirjautumissivujen ulkoasut uudistuvat keskiviikosta 25.9. alkaen. Sivujen ulkoasu muuttuu, sillä Mandatum Life toteuttaa jatkossa asiakkaan vahvan sähköisen tunnistautumisen Netsin tarjoaman tunnistusvälityspalvelun kautta.

Muutoksella ei ole vaikutusta tapaan, jolla palveluihin kirjaudutaan. Asiakkaanamme kirjaudut palveluihin jatkossakin henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi.

Uudistuksen vaikutus ML Rahat -mobiilipalveluun
ML Rahat -mobiilipalvelusta julkaistaan päivitetty versio, jossa asiakas tunnistautuu Netsin tunnistusvälityspalvelun kautta verkkopalvelun tavoin. Päivitäthän sovelluksesi lataamalla uusimman version App Store- tai Google Play -sovelluskaupasta.

Uudistuksen vaikutus Mandatum Trader -mobiilisovelluksiin
Mandatum Trader ONE- ja Mandatum Trader GO -mobiilisovelluksista julkaistaan päivitetyt versiot, joissa tunnistautuminen on toteutettu Netsin tunnistusvälityspalvelun kautta Mandatum Trader -kaupankäyntipalvelun tavoin. Päivitäthän sovelluksesi lataamalla uusimman version App Store- tai Google Play -sovelluskaupasta.

Lisätiedot
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 31100 (pvm/mpm) maanantaista torstaihin klo 8–18 ja perjantaisin klo 8–17.

Mandatum Trader asiakaspalvelu palvelee numerossa 010 516 8989 (pvm/mpm) maanantaista perjantaihin klo 9–16.